4 sep. 2013

Room inspiration

Hej alla!

Blev en hemmadag för mig idag, känner mig inte alls pigg- nästan lite febrig :(.

Har legat och såsat i soffan mest hela dagen, druckit te, ätit nachos haha.. Men det är tydligen omöjligt att hitta någon bra film man inte sett haha.

Har även tittat runt lite på bilder hur jag skulle vilja ha de när jag inom kort får byta rum!
Får jämfört med mitt gamla rum ett väldigt stort och luftigt så de känns jätte skönt!

Vill ha det lite mysigt med  massa kuddar, ljusslingor och så hade jag tänkt printa ut lite roliga bilder och sätta upp, vi får se om de blir lite ''macbarbie''style med ett photoheart haha.

RoomlightsBest Bedroom Ever!All of the Lights | via Tumblr - inspiring picture on Favim.comDreams Are Never ImpossibleUntitledMy placeMake each day count | via TumblrUntitledtumblr bedroom - Google Searchcosy | Tumblr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar